Üzerine düşen tek şey yaptığın işin en iyisini yapabilmek ve eleştirilerden etkilenmeyecek olgunluğa erişebilmek. Gerisi keyifli bir yolculuk...
Unutma ki seni anlamayanlar taşlar, yapamayanlar da çamur atar...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Başkalarının onayına ihtiyaç duymak, başkalarının senin hakkında olur olmaz yorumlar yapma, yerme ve yargılama fırsatı verir. Bilgi sahibi olmayan insanlara yargılama fırsatı verdiğinde ne kadar acımasız olabileceklerine inanamazsın.
Hedeflerine doğru bildiğin yoldan yürümeye devam etmeni isterim. Kimsenin konuyla ilgili fikrine, eleştirilerine ve taşlamalarına izin vermeden, kalbine rehberliği ile bu yolculuğu değerli ve anlamlı kılabilirsin.
Tek kanatla uçulmaz. Uçmak için iki kanadın olması gerekir. Zıtlıklar da böyledir, bize farklı görünürler ama yine onlardır bizi yükselten.
Zıtlıkları kabul et ve nerede duracağını seç.
Yeryüzünde yaşam devam ettiği sürece iyilik de, kötülük de daima var olacak.
Yokluk, varlığın değerini gösterecek.
Düşmek, ayağa kalkıp yeniden yürümeyi kıymetli kılacak.
Yalan, riya, ihanet, hırsızlık, haksızlık, hayal bu şekilde yaşamaya devam edecek.
Mesele kötülükleri yok etmek değil, iyiyi seçen taraf olmak. Yokluğu yok etmek yerine, varlığı kutsamak...
Şikayet etmek yerine olmasını istediğin şeyleri besle.