Yaşadığımız zorluklara karşı şükürlü duruşumuz devam ederse, mutlaka her zorun sonunda bir ferahlık olur. Çünkü bu her daim hep böyle olmuştur. Zorluklar olgunlaştırır ve kemale erdirir. Ve sonunda hep bir güzellik, hep bir iyilik olur.
Unutma ki, ne verirsen onu alırsın bu hayatta.
Verdiğin seninle gelir. Sende olan yine sana yansır. Dışarıda değiştirebileceğin hiçbir şey yok. Insan sadece ve ancak kendini inşa edebilir.