İlaçları karıştırmanın tehlikeli olduğunu hepimiz biliriz ("O iki ilacı karıştırma dostum, kötü olur!") ama suyumuza yüzlercesini rastgele karıştırıyoruz.
Hiçbir gereği yokken kanserojen maddelerin salınmasına müsaade ederek insanları kasten kurban edenler belki de bunun önü açık bir ekonomi uğruna yapıldığı konusunda kendilerini ikna etmişlerdir. Tabii ki diyorlardır kendilerine, sanayi olmasa insanlar aç kalır.