VǾĎЌÁĹĺ GÉĆÉĹÉŔ

VǾĎЌÁĹĺ GÉĆÉĹÉŔ
@WaddafucK
Biraz sev üstü kalır olmadı ne dersin?? süpırmanyah> manyah falan ama seviyoz işte zuzaylı ırıspı shs :3
O da olur inş
Lise bişi bişi
İstanbul bebesiyem
Napcan ameke, 31 Temmuz 2003
2 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
Unuttum seni, belki de beynimin kenarında bi kırıntıdan farksızsın:P
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şöyle içimi dökmek isterim ama kim toplar ki mk🙄
Seni kendime sakladım Hepsini ben hesapladım Seni kendime sakladım <Duman>😌🤍
Müzik
Beni asla tanımamış olan ve hep sevdiğim sen🥺🍃 Bilinmeyen bir kadının mektubu... ~Stefan zweig
Aşk
Haydi gel benimle ol Oturup yıldızlardaa Bakalım dünyadaki neslimizeğğ🖤
Aşk