VǾĎЌÁĹĺ GÉĆÉĹÉŔ

VǾĎЌÁĹĺ GÉĆÉĹÉŔ
@WaddafucK
Biraz sev üstü kalır olmadı ne dersin?? süpırmanyah> manyah falan ama seviyoz işte zuzaylı ırıspı shs :3
O da olur inş
Lise bişi bişi
İstanbul bebesiyem
Napcan ameke, 31 Temmuz 2003
2 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
Nie güzel aklımda seni tutayım, unuttum gittiğğ
Aşk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

VǾĎЌÁĹĺ GÉĆÉĹÉŔ

, 1000Kitap'a katıldı.