"İçimdekileri nasıl ifade edeceğimi bilemiyorum.Bazen öyle geliyor ki,adeta bütün dünya,bütün yaşam, herşey içime dolmuş,benden konuşmamı istiyor.Nasıl desem-ah işte bunu anlatamıyorum- onun büyüklüğünü hissediyorum ama iş konuşmaya geldiğinde küçük bir çocuk gibi dilim dolanıyor."