Bütün seriyi az önce bitirdim. Bazı yerlerde çıldırdığım da olsa güzeldi. Alfa erkek karakter olduğundan çoğu kişinin beğeneceğini düşünmüyorum. Genel olarak güzeldi. Oturup güzelce okudum sevdim de. Ama bence dört kitapta birbirini tekrar ediyordu.Rhys bu seride en sinir olduğum erkek karakterdi. Sinir krizi geçirtti bana. En sevdiğim kitapta üçüncü kitap olan Çarpık nefret oldu.
Spoi olabileceğini düşünüyorum. O yüzden aşağı kısma yazdım.
Her karakterin geçmişinde falan sıkıntıları var, psikolojik rahatsızlıklar falan ve hep geçmişte olan bir olaydan birisi ile yaşanılan sorunlar falan filan hani bazı şeyler birbirine çok benzemiş o beni çok sıktı. Psikolojik rahatsızlığı olmayan ve geçmişinde sıkıntısı olamayan bir karakter okumayı isterdim. Bir süre sonra sürekli aynı şeyi okuyup durduk.
Benim seri sıralamam:
1.Çarpık Nefret
2.Çarpık Yalanlar
3.Çarpık Oyunlar
4.Çarpık Aşk