Çok güzeldi! Bayıldım! O kadar çok şey öğrendim ki! Bu yüzden bu tarz gelişim kitaplarını okumayı seviyorum. Kendimi geliştirmem de çok büyük katkıları oluyor. Anne olanlar, hamile kadınlar ve anne olmak isteyen bütün kadınların okumasını kesinlikle tavsiye ediyorum. Annesiyle ilgili sorunları olan kadınlar varsa da okumalarını tavsiye ederim. Pişman olmazsınız!