Eda

Eda
@Wda_
Kırgın ama kendine’
@Wda_·
·
sabitlendi
Kaldım yine gecenin karanlığıyla baş başa:)
Düşledim sensizliğin içinde seni. Sesini,gözlerinin gözlerime gidişini. Gülüşün yankılandı sonra sessizliğinde gecenin. Bulanıklaştı etraf, gözyaşım anlattı bu sefer özlemini. E~
Şiir
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sabahattin Ali’nin; “Sessiz sedasız bir köşeye çekilip yaşamak lazım” dediği yerdeyim.
Alıntı
“Ve sonra, hiç benzemedi; gelen günler, giden günlere. “
Alıntı
Ölüm, kavuşmanın hasretiyle kavrulan kalplere umut, ondan bir haber yaşayana kâbus; kimine kurtuluş, kimine bi’ yok oluş. ~E
1000Kitap