Eda

Eda
@Wda_
Kırgın ama kendine’
Ve bir gün her şey bitiyor. Hiçbir şeye eskisi gibi olamadığını fark ediyorsun. Düşünmekten yorgun düşüyorsun. Heveslerin kursağında kalmasına şaşırmıyorsun artık. Aklın düşünme diyor ruhun, çığlık atıyor da duymuyorsun.  E~
İnsan ve Duygular
Reklam
Ne gerek böyle tantana böyle gürültü. Tüketti insan kendini hep bir üzüntü. Beklediğin zaman; yaşadığın andır. Yaşayacağın yarın, muammadır. Kırıldı kalpler, düzelir mi geriye? Giden gitti, kim geldi ki geriye? Kalınca keşkeler ruhunda, Yalnızlık beliriyor başucunda. Kimsecikler bulamıyorsun bile kalabalıkta. Değmezmiş, anladım. Şu dünyaya bel bağlamaya değmezmiş, geç anladım. E~
Şiir

Eda

, bir kitap okudu
10/10
·69 syf.·
4 günde okudu
·
2025 12. kitabı
Sezai Karakoç
9.3/10 · 11,7bin okunma
“Hayatta bir şeyler yapmak için çok fırsatım oldu ama ben hepsini çarçur ettim. Kendi ihmalkârlığım ve talihsizliğim yüzünden, hayat benden kaçtı durdu ve artık mantığım benim de ondan kaçmam gerektiğini söylüyor. “
Alıntı
Bir kitabın daha sonuna gelmiş olmanın verdiği boşluk hissi… Bir sonraki kitap ne olmalı?