En kötüsü, hayır demeyi öğrenemedim. Yemeğe kal dediler. Kaldım. Oysa kalınmaz. Onlar biraz ısrar ederler; sen biraz nazlanırsın. Sonunda kalınıp gidilir. Her söyleneni ciddiye almak yok mu, şu sözünün eri olmak yok mu; bitirdi yıktı beni..
Huzur veren ol diyorum kendime..
Etrafta külfet olan çok..
Fırtına geçtikten sonra nasıl atlattığınızı hatırlamayacaksınız...
Nasıl hayatta kaldığınızı da.
Hatta fırtınanın dinip dinmediğinden bile emin olamayacaksınız.
Ancak bir şey kesindir, fırtınadan çıktıktan sonra fırtınaya girenle aynı insan olmayacaksınız...