Sıla

Sıla
@Weregood
Çok şükür görmüyor gözlerim. Ya kör olmayıp da göremiyor olsaydım.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Asla pişman olmayın!Yaptığınız işin sonucu iyiyse mutluluk, kötüyse tecrübe sahibi olursunuz.
Bir Ömür Nasıl Yaşanır?
Açıkça söyleyeyim yanlış imajlara kapılıp gidiyoruz .Gereği yok, çünkü sonrası pismanlık.
Herkes, kendi boşluğunu bir parça duygu ile doldurmak , kendini süslemek istiyor.
Her aydınlığı yangın sanıp koşan zavallı insanlarım,karanlığa o kadar alışmışsınız ki yıldızlar bile rahatsız ediyor sizi.