"Gurur duymamız gereken kişiyi yerlerde görmek, yeniden vursun diye onu yerden kaldırmak...Onun düşüşünden dolayı onun bile duymadığı kadar büyük bir acı duymak ve faydalı bir amaç uğruna olsa bile onun üzerinde elde edilmiş geçici bir üstünlükten faydalanmayı onursuzluk gibi görmek...Yüreğin kudretini,ruhun zenginliklerini böyle bayağı çatışmalar içinde harcayıp tüketmek... Yalnızca ölümcül yaralar alınca hükmedebilmek...Ölüm bile daha iyidir."