Ⲹ Ⲉ Y

Ⲹ Ⲉ Y
@Westphalia
Öylesine biri
Cemal Süreya ne güzel anlatmış: "Baktım sana kızgın değilim, kırgın değilim, dargın değilim.Kısacası ben artık sana 'hiçbir şey' değilim".
Edebiyat
Reklam
+ Peki neden ben ? - Çünkü seni elinde bir kitapla gördüm.
Alıntı
Uzunlar yanıyor arabamızda, bu ışık hepimize fazla..
Müzik
Ne zaman burdaydın ki şimdi kaybolasın?
Müzik