Ⲹ Ⲉ Y

Ⲹ Ⲉ Y
@Westphalia
Öylesine biri
Evet, iç sesimle konuşuyorum ve hayır, şizofren değilim. Siz konuşmuyor musunuz? Normal olan bu değil mi?
Sayfa 20·Kitabı okudu
Edebiyat
Ⲹ Ⲉ Y isimli okura yanıt verildi
Ⲹ Ⲉ Y
Kesinlikle..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Evet, iç sesimle konuşuyorum ve hayır, şizofren değilim. Siz konuşmuyor musunuz? Normal olan bu değil mi?
Sayfa 20·Kitabı okudu
Edebiyat
Ⲹ Ⲉ Y
Peki bazı insanların iç seslerinin olmadığını biliyor muydunuz?
İnsanların %99'u sadece vardır, %1'i gerçekten yaşar. Oscar Wilde
Ⲹ Ⲉ Y
Keşke %1 lik kısımda olsam..
Bir insanı ancak zamanla tanırsınız. Sırtınızdan vuranı da, sözünün arkasında duranı da...
Ⲹ Ⲉ Y
Ne kadar doğru.. keşke hemen tanısak da üzülmesek :”)