Şimdi arkadaşlar şuna bir açıklık getireyim
Bunu daha önce de yazmıştım
Buraya duygularım hislerimi paylaşıyorum diye leş kargası gibi üşüşüyorsunuz
Bu sözüm herkese değil ama o niyetle yazan kişilere yazmayın terbiyesizlik yapmayın
Yalansız sev beni
Sorgusuz al koynuna
Tutkunu aşkını
Elini tenini ver bana
Gidelim buralardan
Dağlara ormanlara
Çıkalım en büyük zirvelere
Yaşayalım aşkımızı doğru dizgin zevkle.....