" Gökyüzü senin için bir şarkı yazdığında buna kulaklarını kapatamazsın. "
"Gökyüzü daha çok bana lanet yazmış gibi. "
"Daren ile ilk tanıştığımızda ben de öyle düşünüyordum. Gökyüzünün kahrı... "
"Sonra ne oldu?"
"İnsan bazen belasın arıyor, bazen de belasını seviyor işte. "
" İnsanlar gerçekten aptal, "
" Niye? "
"Kötülüğün çirkin görünen bir şey olduğunu düşündükleri için,"
"Öyle değil mi?"
"Aksine, kötülük yanıltıcıdır bunu da en iyi güzel seyler sağlar. Çok güzel bir çiçeğe bakıp zararsız olduğunu düşünürsün ama
zehirli olabilir. Çok güzel bir kadına bakıp iyi biri olduğunu düşünürsün, çünkü güzeldir ve kötülük beklemezsin. Şeytani olan şey budur. "
"Bunun intikamını almak istiyorsan sana engel olmam, hatta hemen șimdi seni bir yanardağa götürebilirim ve beni itmene izin veririm. "
"Ya seni okyanusa itmek istersem?"
"Ben okyanusa düșeli epey oluyor, itilmedim, atladım. "
"Sen o dalgadan daha betersin mi diyorsun?"
"Tatlım, öyle olduğunu biliyorsun. "