Whgnlllll

Whgnlllll
@Whgnl
İtalyanca'da şöyle bir söz var: "sei dolorosamente bella" 'Sen acı verecek kadar güzelsin."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Ve seni,benim hayatıma uğratan kaderinde de vardır bir bildiği…”
Şiir
“Bin yıl ömrüm olsaydı Bin yıl seni severdim Bin yıl benim olsaydın Bin yıl daha isterdim seni”
“Alsınlar her şeyimi…… Ben her şeyimi değil, seni istiyorum.”
‘Birlikte gülüyorsanız mutluluktur, birlikte ağlıyorsanız dostluktur; ama birlikte susuyorsanız bu aşktır...’