Beyyzaaa

İşler yolundaysa insan ne de keyifli olur.
Sayfa 72·Kitabı okuyor
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yeryüzünün en sert kahvesini yapsa ve en soğuk duşunu alsa, yine de içine ve dışına yapışmış bu hüzünlü sükunetten kurtaramıyordu kendisini.
Sayfa 58·Kitabı okuyor
"Güzellik ona bakan gözdedir." Ne yerinde laf ama. Benim seyirlik güzelliklerim ikinci kez baktığımda neden gözden kaybolup bozuluyor o zaman?
Sayfa 115·Kitabı okuyor
Ama yazmak için yaşaman gerekir, öyle değil mi?
Çok açıkça, çok çaresizce sevilmeyi, sevebilmeyi istiyorum. Hâlâ çok safım; neyi sevip neyi sevmediğimi az çok biliyorum ama lütfen, bana kim olduğumu sorma. "Tutkulu, bölük pörçük bir kız," belki?