İlk cilt, bu ikinci ikinci cilte kıyasla sanki daha iyiydi. Çizimler yine ortalama seviyede, şahsen hikayeye bir türlü ısınamadım, ortalama bir hikaye ama iyi veya çok iyi değil. Bunu bilerek okumak daha isabetli olacaktır.
Şimdilik 8 kitap çıkmış ama sadece 2'si Türkçe'ye çevrilmiş durumda, diğer 6'sı Türkiye şartlarında ne zaman çevrilir o kısım muallak.