SEDA

SEDA
@Whoareyyou
Okuyorum ve işte özgürüm.
Bunca yıl sönmemiş umudum. Nisan değilse mayıs Perşembe değilse pazar. Attila İlhan
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendi çukurlarımızı süsleyebiliriz.
Huzur ancak gökyüzünde vardır. Biz ise yeryüzündeyiz.
Bilirsin hayat bir bakıma güzeldir.