y.

y.
@Williamfakespearee
Ve ben her şeyi Rabbime bıraktım
Reklam
Bence âşık olmak insanı tam bir köle hâline getiriyor. O zaman karşınızdaki adama sizi incitmesi için güç veriyorsunuz,
sence büyümek çocukken düşündüğümüz kadar güzel bir şey miymiş?
Hiçbir şey boşluk hissinden daha kötü olamaz.
Reklam