y.

y.
@Williamfakespearee
Ve ben her şeyi Rabbime bıraktım
sence büyümek çocukken düşündüğümüz kadar güzel bir şey miymiş?
Reklam
Hiçbir şey boşluk hissinden daha kötü olamaz.
Dünyadaki her şey erkeklerin omuzlarına yüklenmiş sanki.
Bazen canım o kadar yanıyor ki bu acıya daha fazla katlanamayacağımı düşünüyorum
Herkesin beni sevmesini istiyorum, biri beni sevmeyince kalbim kırılıyor.
Reklam