y.

y.
@Williamfakespearee
Ve ben her şeyi Rabbime bıraktım
kız çocukları annelerinin kaderini yaşar derler. iyi ki benim kızım benim kaderimi yaşamadan ölmüş. yoksa kaldırmazdı
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
bir çocuk şefkatsiz büyürse merhameti de bilmez
ben yuvaysdım, ben kardeştim, ben anneydim, ben bazen çocuktum , ben şuan yaşadığım ailenin kalbiydim, sokak nöbetçilerinin kalbiydim. ben olmazsam yaşayamazlardı. yarım kalırlardı ve onlar beni büyütmüşlerdi.
her şeyin farkında olmak beni öldürdü
insan mutsuzluğa alıştığında o mutsuzluğun içinde olduğunu fark etmiyor ama bir kez mutluluk ellerinden kayıp gittiğinde bir daha toparlayamıyormuş