WindyOrbits

WindyOrbits
@WindyOrbits06
susmuşsun, dinlememişler. anlatmamış mısın yoksa onlar mı istememişler?
Kendi derdine düşmüş bir insan, her ne kadar fedakar biri olursa olsun, nihayetinde ister istemez başkalarına karşı kayıtsız kalırdı
Sayfa 87·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap okuyanlar, yani başkalarının acılarını paylaşabilenler çoğalmalı ki dünya daha hızlı güzelleşebilsin
Sayfa 44·Kitabı okudu
çoğu zaman başkalarını düşünmekten asıl kendimizi düşünemez hale geliyorduk. Ondan bundan bahsederek kendimizi konuşmaya zorlarken birdenbire bomboş hissediyor, bir an önce bulunduğumuz yerden çıkıp gitme isteğiyle sarmalanıyorduk.
Sayfa 31·Kitabı okudu
Ağlamak istediğinde ağlaman lazım. Yüreğin ağlıyorsa, sen de ağlamalısın. Böyle böyle yavaşça iyileşiyor insan.
Sayfa 10·Kitabı okudu
Ne kadar acı çektiğimi söyleyememenin adaletsizliğiyle her gece ağlamıştım.
Sayfa 10·Kitabı okudu