"İnsanların neden bu kadar çok uyuduklarını biliyor musun?"
"Neden?"
"Çünkü gerçekten yapacak başka bir şeyleri yoktur da ondan. Güneşle uyanan insanların tümü ortak bir özelliğe sahiptir."
"Delilik mi?"
"Çok komik. Tabii ki hayır. Onların tümünün, kendi iç potansiyellerini alevlendirecek esintileri vardır."