Benim içimdeyse sanki çok, çok eskiden doğmuşum gibi bir duygu var ... Hayatımı, bitmez tükenmez kuyruğu olan bir elbise gibi sürüklüyorum sırtımda... Çoğu kez de hiç yaşama istediği olmuyor içimde.
Ben çalışıyorum, hayatı duyarak yaşıyorum,her an hareketteyim,söz ise yerinizden kımıldamıyor , yaşamıyorsunuz ...Sonra ,bir de kuralım vardır benim :İleriye bakmamak ...Ne yaşlılığı ne de ölümü getiririm aklıma...Her şey olacağına varır.