Gülsün

Gülsün
@Winterbear__
Maybe
Uludağ Üniversitesi
BURSA
7 Ağustos
81 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Benim içimdeyse sanki çok, çok eskiden doğmuşum gibi bir duygu var ... Hayatımı, bitmez tükenmez kuyruğu olan bir elbise gibi sürüklüyorum sırtımda... Çoğu kez de hiç yaşama istediği olmuyor içimde.
Reklam
Ben çalışıyorum, hayatı duyarak yaşıyorum,her an hareketteyim,söz ise yerinizden kımıldamıyor , yaşamıyorsunuz ...Sonra ,bir de kuralım vardır benim :İleriye bakmamak ...Ne yaşlılığı ne de ölümü getiririm aklıma...Her şey olacağına varır.
Ah gençlik, gençlik! Söyleyecek başka bir şey bulamadılar mı gençlik, gençlik derler...
Belirli bir amaç olmadan yola çıkarsanız ya yolunuzu şaşırırsınız ya da yeteneğiniz yok eder sizi.
Yapayalnızım .Bir şey söylemek için yüzyılda bir açarım ağzımı,sesim boşlukta kederle çınlar ve hiç kimselere ulaşmaz...
Reklam