Busenur Tepetam

Neden insan bu denli memnuniyetsiz kendinden, neden sevgisiz?
Reklam
Zaten bu kainatta mantık dışı bir şey yok Mina. Aklını yitirmiş olan insan var sadece.
Gerçek şu ki, olan oluyor ve bizler sadece olan ile İlgili düşüncelerimiz sonucu oluşan duyguyu yaşıyor ve bu duyguların oluşturduğu hale giriyoruz.
Çünkü her an ne yaparsak yapalım, o anın içinde var olmanın keyfini yaşayabiliriz. Zira bu keyif ve bu sevinç yaptığın şeyden dolayı değil, var olmaktan dolayı. Adı üstünde yaşama sevinci… Yaşıyorsun o an.
Çünkü her insan, zihninin elinde bir mahkum.
Reklam