Kesinlikle okunası bir kitap!!
Hiç bir kitapda bu kadar sürükleyici bir hikaye okumamıştım gerçekten.
Okuduğum ilk Merve Özcan kitabı idi ve merve Özca'nın yazarlığınin güçlü olduğunu bu kitapdan anladım. Kelimeler, cümleler o kadar muazzam harmanlanmış ki.
Bu 400 sayfa bana çok iyi geldi.
Bir kitabı bu kadar övdüğümü hatırlamıyorum.
Kitabı ilk elime aldığımda ilk olarak ismi Akla takılmıştı. "Şehir, Zehir ve Hamza " kitabın sayfaları ilerledikçe Kitabın ismi neden bu oduğunu anlıyorsunuz.
Beni en etkileyen kısım ise Hamza ve Fezanın Aşkıydı. Aşkları o kadar saf ve masumane anlatılıyor ki, bir an kıskanıyorsunuz.
Feza sayesinde Hamza imana geldi. Bu kitap aşkı, saygı ve sevgiyi hatta merhameti çok muazzam bir şekilde okuyucuya sunuyor....