Sema Nur

Sema Nur
@Withsem_
Olaf eriyorsun.. anitsayac.com
Çocuk 2. Kattan merdivenlerden yuvarlandı. Annesi hoppala oldu oğluma diyo.😥
Sevde Taşçi isimli okura yanıt verildi
Sema Nur
Ya hahhaah kdkxkx
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Uçurtma Avcısı’nda Hosseini “Afganistan’da çocuk çok ama çocukluk yok .” der. Dünya da öyle değil mi , İnsan çok ama “ İnsanlık” yok...
HİLAL isimli okura yanıt verildi
Sema Nur
Kesinlikle 👌🏻🌺
Uçurtma Avcısı’nda Hosseini “Afganistan’da çocuk çok ama çocukluk yok .” der. Dünya da öyle değil mi , İnsan çok ama “ İnsanlık” yok...
HİLAL isimli okura yanıt verildi
Sema Nur
Way bee.. iyiydi 👍🏻👍🏻👌🏻
Bugün bayramm, erken kalktınız mı çocuklaaar ¿ 👦🏻👧🏻🍬
BayX isimli okura yanıt verildi
Sema Nur
☺️😊
Bayram
Koşar gibi yürüyor,kalır gibi gidiyor, geçmiyor gibi yaşıyoruz. Hep daha kolay hayatlar için koşuştururken daha zor yokuşlar seçiyoruz...Ama her yokuşun, her senenin güzelliklerle dolu bir güne açıldığını da biliyoruz. Duanın bol olduğu insanın , insanı anlamaya şevk ettiği bu güzel ayda hepimizin içinde aslında masalarda tatlıların, böreklerin, sarmaların eksik olmadığı bir bayram sabahına gözümüzü açmanın vermiş olacağı huzurun izlenimleri var .😉 Ve belki en çok da misafirlikte içinde bayram şekerleri dolu olan bir tabağa takılı kalan bir çift göze yarayacak bu bayram 😄👀👧🏻👦🏻 Ama en sevdiklerimiz, değer verdiklerimiz ve asla kıyamayacak olduklarımızla geçen bir bayramın sonuna daha geldiğimizde kalpler üzülmüş gibi, bir yanımız hala o eski günleri saklamış ve hâlâ ‘Acaba bu bayram o eski günlerdeki gibi olacak mı’ nın bekleyişi içinde, gülüşler buruk, elvedalar iç çekişli, hoşçakallar gitme der gibi ...Ama yine de siz siz olun girdiğiniz her yolu gülerek karşılayın gülerek uğurlayın.Belki böylesine bir fırsat elinize geçmeyebilirmiş gibi yaşayın hayatınızı. Cahit Zarifoğlu’nun da dediği gibi : “kapı aralığından baktığımda görebildiğim en güzel şeydir ; yaşamak.”🌺 ~Ve hepimizin tuttuğu oruç, ettiği duanın kabul olması ve sevdiklerimizle doyasıya hasret gidereceğimiz bir bayram olması dileğiyle Ramazan bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum💐~
Elif isimli okura yanıt verildi
Sema Nur
😘😘🌺🌺