İyi ki o yollardan geçtim. İyi ki düştüm. İyi ki ihaneti gördüm. İyi ki sevdim. İyi ki yenildim. Beni ben yapan her şeye, iyisi ve kötüsüyle beraber teşekkür ederim.Bütün yorulmuşluklara rağmen hayat hâlâ güzel. Ve ben artık bunlarla beraber benim. “Yaşamak umrumdadır”
Bir çocuğu ilerde bana bakar yemeğimi ütümü yapar diye dünyaya getirmeyin lütfen. Çocuğunuz büyüdüğünde onu hizmetçi gibi kullanmayın. özellikle babalar ve baba adayları, kız çocuklarınıza güzel davranın. Onları evinde prenses gibi hissettirin. Onların size hizmet etmelerinden çok kendilerini geliştirmeleri için kendilerinden daha çok kapı aralayın onlara. Bu cümlelerim çok basit gelebilir hatta e yapıyoruz bunu zaten diyebilirsiniz. Bunları yapmak harika bir şey ama hissettirmek o kadar önemli ki…