Sevim

Beni yol tutar ama gidişler de değil dönüşler de.
Reklam
Başkasının yolunda sadece izin verildiği kadar yürüyebilirsin.
Herkes dertte değil, herkes derste. Herkes derdiyle dersini alıyor.
Bırak öyle olmuştu, böyle olmuştu demeyi. Olan biten her şey bizi bugüne hazırlamak içindi., talihsizlikler de öyle…
Belki de yalnızlığımın adı buydu. İplerimi birinin eline vermeyi beklemek. Oysa başka bir ihtimal daha vardı; iplerimi kendim de tutabilirdim. Ve bunun farkına bu yaşımda ancak varmıştım.
Reklam