Aynı evi paylaşan, hiç konulmadan, kavga etmeden, birbirine dokunmadan seneler geçiren insanların geçimi de geçimsizlik değil mi? Çiçeği ha bir günde koparıp atmışsın kökünden ha yavaş yavaş solmasına izin vermişsin.
Anlaşamamak çok anlaşılır bir nedendi ayrılmak için ama kimseye bu kadar açıklama yeterli gelmiyordu. Daha geçerli sebepler istiyordu toplum bizden. Hiç değilse şiddetli geçimsizlik istiyordu. Oysa şiddetsiz,sessiz bir geçimsizlik de az şey değil ki.