Sevim

Aynı evi paylaşan, hiç konulmadan, kavga etmeden, birbirine dokunmadan seneler geçiren insanların geçimi de geçimsizlik değil mi? Çiçeği ha bir günde koparıp atmışsın kökünden ha yavaş yavaş solmasına izin vermişsin.
Reklam
Anlaşamamak çok anlaşılır bir nedendi ayrılmak için ama kimseye bu kadar açıklama yeterli gelmiyordu. Daha geçerli sebepler istiyordu toplum bizden. Hiç değilse şiddetli geçimsizlik istiyordu. Oysa şiddetsiz,sessiz bir geçimsizlik de az şey değil ki.
Nasıl olsa dönebileceği bir yer var. Dönecek yeri olanlar terk etmekten korkmuyor belki de.
Görgü kurallarını öğrenebileceğim kimse yoktu ama kimsesizlik en sert öğretmendi.
Dünyadaki tek kimsesiz kimse olmayı dünyadaki pek çok kimsesizden sadece biri olmaya tercih ederdim.
Reklam