Sevim

Hayat karmaşıktır; en güzel başlangıçlar ve en acılı düşüşler yan yana durur. Hangisine doğru yol aldığını anladığındaysa iş işten geçer.
Reklam
Her şeyi anlayabilmenin tek yolu kendini yok etmektir , gerçek varoluş budur ve ben tam da bu eşikte duruyorum.
Çünkü insan ölünce bedeni çürür,geriye yalnız hikayesi kalır ve bütün hikayeler gece anlatılır.

Sevim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·206 syf.·
2026 9. kitabı
Pierre Franckh
7.5/10 · 26bin okunma