Kuzey polisiyesi genel olarak polisiye seveler tarafından çok seviliyor. Ancak ben bir türlü ısınamadım tabi ejderha dövmeli kız serisi istisna. Jo Nesbo kitapları da çok övgü alır her zaman ama bu ilk kitabı beni bir türlü içine alamadı. Gereksiz diyaloglar, anlamsız bölümler çoktu. Yazar kitabı uzatmak için sanki bocalamış geldi bana. Kitabı okurken sıkılmadım ama öyle çok da heyecanlanıp meraklanmadım. Düz bir polisiyeydi açıkçası. Şimdi elimde üç kitabı daha var, onları da okuyup tam olarak kararımı vermeyi düşünüyorum Kuzey polisiyesi hakkında. Herkese iyi okumalar..