ŞA-HA-NE!!! Tek kelimeyle mükemmel bir okumaydı.
Ahmet Ümit yine kalemini konuşturmuş. Detaylı bir şekilde planlanmış mükemmel bir plan... Her ne kadar katili kitabın yarısından sonra fark etsem de yine de o düğümün çözülüşünü okumak harikaydı.
Ahmet Ümit'in günümüz Türkiyesini ele alış şekli ve bunu kurguyla harmanlanması her okuduğumda büyülüyor beni. Bu kitapta da son yıllardaki sorunları cinayet davasıyla birlikte ele almış. Çoğu cümleyi okurken son zamanlarda duyduğumuz olaylara gönderme yaptığı o kadar belliydi ki.
Güzel kurgulanmış, geçmişin izlerini takip ederek çözülen bir kitaptı. Güzide ve Aysun'un cinayetlerinin aydınlığa kavuşması, Nevzat hakkında geçmişle ilgili bilgiler edinmek, Ali ve Zeynep...
En kısa zamanda okuyun, lütfen.