Sakura

Sakura
@Wraithh
If we live fast let us die young
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Değerli 1K ahalisi; 😊 2022'ye 10 üzerinden kaç puan verirsiniz?
Anket
Sakura
2
Dürüst olmak gerekirse, kendimden sıkça nefret ediyorum.İnsanlar nerede olmaları gerektiklerini biliyorlar, ben ise sadece amaçsızca yürüyorum.Özgür olmak istiyorum, özgürlükten özgür olmak istiyorum.Çünkü şu an mutlu olsam bile, mutlu değilim.Keşke kendimi sevebilseydim.
İnsan ve Duygular
Sakura
Bu alıntı o kadar ben ki..Ne kadar açıklarsam açıklayayım kelimelerim kifayetsiz kalır...
En çok hangi eserleri okursunuz? a) Yerli b) Yabancı
Anket
Sakura
Yabancı