Sakura

Sakura
@Wraithh
If we live fast let us die young
“Başım dağınık ama ne olursa olsun deniyorum. Anksiyete bir cehennem problemidir. Bana dayanıyor, çözemiyorum.”
Müzik
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"On iki öfkeli" oyunu Sakura ile çok eğlenceli. Ne zaman bir araya gelsek hayatımızda arabaları yok sayarak bacaklarımıza kuvvet tüm şehri yürüyoruz ama bu son seferde mide fesadı geçirmediğimiz iyi oldu kiraz çiçeğim benim🥺
İnsan ve Duygular
Çıkalım! Bir yerlere gidelim. Yoruldum artık kendimden. Edip Cansever
1000k
Her şey geçip gider. Bu gidişi kimse durduramaz. Bizler böyle yaşarız.
1K
Elbette bir amacım var. Bu ‘Hayattaki amacın ne?’ sorusuna benziyor. Hani derler ya ‘Sen hayatta hangi amaçla yaşıyorsun?’ Doğrusu insan dediğin, öylesine yaşar. Yaşarken iyi iş karşısında gülüp kötü iş karşısında ağlarız.
1K