Ne kadar da kıymetliymiş, yollarda amaçsızca gezebilmek...
Ne kadar da kıymetliymiş, bir kış vakt-i şömine başında şarap icmek..
Ne kadar da kıymetliymiş, birbirimize şiirler ve şarkılar soylemek..
Ne kadar da kıymetliymiş birbirimize sarılıp uyumak,
Ne kadar da kıymetliymiş, bir birimizi öpmelerimiz,
Ne kadar da kıymetliymiş, yağan yağmurda öpüşüp dans edebilmek..
Ne kadar da kıymetliymiş, farkına varmadan yaşadıklarımız ...
İnsan hayata iki anlam yükler;
Biri ağlarken, diğeri gülerken.
Ve tek bir kere kıymet bilir,
O da elindekini kaybederken....!