Wild

Beni güzel hatırla Sana unutulmaz geceler bıraktım Sana en yorgun sabahlar Gülüşümü gözlerimi sonra sesimi bıraktım En güzel şiirleri okudum gözlerine baka baka Söylenmemiş merhabalar sakladım her köşeye Vedalar bıraktım duraklarda Ne arasan bir sevdanın içinde Fazlasıyla bıraktım ardımda
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Adı bende saklım... Ama ne zaman bir yerde "aşk" dense, Aklıma ilk sen geleceksin...
Şiir
Bir sigara yakar sarılırım sana. Hayalini kurmak da yasak değil ya.
Şiir
Şekerim çıkmış diyorlar, külliyen yalan! Tadı damağımda kaldı sadece birkaç aşkın Ve sevdiğim kadının ten tadı, Hepsi bundan. “Çok sigara içiyorsun Cemal "diyorlar, o da yalan! Ben hayallerimi dumanlı kuruyorum Ha bir de çok çay içtiğimi söyleyenler var, ne diyeyim… Ah be kadınım, sen söylenenlere inanma! Ben senin o kekremsi ter kokunda uyurum her gece, her gece… Sıcaklığındır bana sobaya atılan bir odunun ısısı. Ben seni bahara aldanmış erik ağacı kadar utangaç severim haberinde olsun. Bana “şiirlerin neden mısır çarşısı gibi kalabalık ” diyorlar. Senden canım hepsi, senin yüzünden. Bende tarçın, sende ıhlamur kokusu. Sırf bu nedenden…
Şiir
Ara sıra kendi kendimizden kurtulup Cereyana kapılmak hoş bir şey.. Ne dersin..? Hem biz seninle hiç dans etmedik değil mi..?
Şiir