Ben çiçeklerden en çok papatyayı severim. Neden biliyormusunuz ? Çünkü bana hâlâ masum kalan bir şeyler olduğunu hatırlatır. Ama en çok sadeliğini ve zerafetini severim, papatyanın; gösterişten uzak ama bir o kadar da göz alıcıdır, bana göre. Narin görünür ama dayanıklıdır ayrıca onu satın almanıza gerek yoktur. Kırlarda özgürce salınır, gidip toplayabilirsiniz. Özgürdür saksıda süs bitkisi gibi yetiştiremezsiniz onu, ama bir kaldırım köşesinde hayat bulur bazen. Ayrıca papatyalar bana hep ilkbaharı anımsatır, umudu temsil eder. Gül yada yasemin gibi güzel kokmaz belki ama onlar gibi nazlı da değildir. Güçlüdür zor şartlara direnebilir. Ve gülü pek çok kişi sever ama papatyayı sevmek hayatı anlamak ve Sevmektir, bence..