Bu romanın neden Türkiye'de satış rekorları kırdığını anlamak zor değil.
Okudukça beni sürükleyen ve bir o kadar da keyif veren bir roman:)
Roman her şeyden önce çok büyük bir hoşgörü çağrısı; bütün toplumların, mezhepçiliğe ve dinsel fanatizme düşmeden, bir arada barış içinde yaşamaları için yapılan bir çağrı.
Roman aynı zamanda kadınların özgürleşmesi yönünde çok önemli bir talebi gündeme getiriyor: Meryem'in yaşadıkları, olgunlaşması, bedeninin önemi konusunda bilinçlenmesi gerçekten etkileyiciydi...
Livaneli çok güçlü bir anlatıcı. Mutluluk ile okuru kavrıyor ve onu anlaması, tahammül etmesi zor gerçekliklerle yüz yüze getiriyor.
Okurken keyif aldım...