"Sonra aramıza şehirler girecek,
hiç karşılaşmayacağız. Tesadüfler bile bir araya getiremeyecek. Sonra belki birimiz öleceğiz, diğerimiz hiç bilmeyecek..."
Nazım Hikmet
Hakan hiç yazılmamış romanları okuduğunu iddia etmeye ve konularını çevresindekilere anlatmaya başlamıştır. Bunu yapmasının nedeni gerçek bir romancı olacak kadar hayal gücüne sahip olmasına rağmen binlerce cümle kuracak kadar sabrı içinde taşımamasıdir. Ve tabiî, adlarını hatırlamadığını söylediği kişiler tarafından yazılmış bu romanların konuları beğenilmediği takdirde zekâsı da aşağılanmış olmaktan kurtulmaktadır.
Yapılan bir tabloyu daha iyi algılayabilmek için, uzaktan bakmanız gerekir mutlaka...
Hataları eksikleri görebilmek için, geri çekilmek nerede ise şarttır...
Bunu yaptığınız zaman öyle şeyler görürsünüz ki,
"Vay be.."
demekten alamazsınız kendinizi...