Laetitia Colombani’nin okuduğum ikinci kitabıydı. İlk kitaptaki bir karakterin bu olay örgüsünde yer alması da ayrı bir sıcaklık kattı. Akıcı dili sayesinde merakla okudum, kadınların hala ne kadar zor şartlar altında yaşadıklarını gözler önüne seren, umut ve mücadele dolu bir hikayeydi. Beni hem duygulandıran hem de düşündüren bir kitaptı...