Özhan Kılıç

Özhan Kılıç
@Xkilic
@Xkilic·
·
sabitlendi
"İnsanlar mutlaka birşeyler biriktirmeli , tabi bunlar dert olmamalı."
Reklam
Keşke bana bu kadar çevrimiçi olsaydı
Sabaha kadar oturup başkasına çevrimiçi oluşunu izlemek zor ya .
Aşk
Yalnız sanadır bu hasretim'
Aşk
Mutlu olmayı yarına bırakmak, karşıya geçmek için nehrin durmasını beklemeye benzer ve bilirsin, o nehir asla durmaz.
İnsan ve Duygular
Reklam