Özhan Kılıç

Özhan Kılıç
@Xkilic
Göze batmıyor yokluğun Kim bilebilir ki neye gereksindiğimi?
İnsan ve Duygular
Reklam
Ömür boyu seni seveceğim diye yola çıkanlar, Göz açıp kapayıncaya kadar yoldan çıktılar. -Aşk bizim neyimize kalk gidelim gönül, ne kadar az sadakat var...!-
Yalnız kalmayı öğrenirseniz, düşünmeyi de öğrenirsiniz..
İnsan ve Duygular
Hatıralar mutlu bir hayatın hatıraları olursa güzeldir; insana güç kapanmış yaraları hatırlatınca acı şeylerdir.
Aşk
...ve bütün deliler gibi ben de kendim dışındaki herkese deli diyordum.
Reklam