Aynı denizde, aynı çevre koşullarında yaşayan köpekbalıklarının kötü, yunusların iyi olmasını neyle açıklayabilirdik?
Aslında köpekbalığı neye göre kötü, yunus neye göre iyiydi?
Belki de iyilik ve kötülük diye bir şey yoktu.
Kim olduğum nereden geldiğim hiç o kadar mühim değil. Aynı şekilde senin de kim olduğun da nereden geldiğin de hiç mühim değil... İnsanız,anlıyor musun, insanız biz!
Her yeni yol için temel belirleyici, eski bir yolun sonuna dek yürünmesidir.
Yer de, gök de, yön de, yol da bilinçtir.
Özgürlük budur belki de; sürekli bir yersizlik, sürüp giden bir yol..