Aras

Aras
@Xxaras
Yaşama sebeplerimden biri sigara birde bir 4 kişi için yaşıyoz hayatı +1 yapıp bu sayıyı 5 yapacaz

Emir

@E_mirr
·
Yaşama sebebim olan tek bir kişi var o da kendini biliyor zaten
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Annem ağlar diye ölemedim
Müzik
Geleceğini s*kers*n geçmişini silerken
Müzik
Babalığını görseydim baba değil babam derdim korkuyorum cehennemde ya tek başıma yanarsam
Müzik