Aras

Aras
@Xxaras
Reklam
Yaşamak için bi sebebim yok benim sanırım sadece gotum yemio
Aras
Yaşama sebebi buluruz bizde
Yaşama sebeplerimden biri sigara birde bir 4 kişi için yaşıyoz hayatı +1 yapıp bu sayıyı 5 yapacaz

Emir

@E_mirr
·
Yaşama sebebim olan tek bir kişi var o da kendini biliyor zaten
Emir isimli okura yanıt verildi
Aras
Hehe