Bu karanlık böyle iyi afferin Tanrıya.
Herkes uyusun iyi oluyor hoşlanıyorum
Hırsızlar polisler açlar toklar uyusun.
Herkes uyusun bir seni uyutmam bir de ben uyumam
Herkes yokken biz oluruz biz uyumayalım
Nasıl olsa sarhoşuz nasıl olsa öpüşürüz sokaklarda
Beni bırak göğe bakalım
Şaşırdım kaldım işte
Bilmem ki nemsin
Bazen kız kardeşimsin
Bazen öp öz annemsin
Sultanımsın susunca
Konuşunca kölemsin
Eksilmeyen çilemsin
Orada ufuk çizgim
Burda yanım yöremsin
Beni ruh gibi saran
Sonsuzluk dairemsin
Çaresizim çaremsin
Şaşırdım kaldım işte
Bilmem ki nemsin
Bende tarçın sende ıhlamur kokusu, yürürüz başkentin sokaklarında.
Bir nehir şu tutuk konuşan cumartesi. Üstünde iki yonga: Çarşamba bir de cuma. Ayrılık lafları etme sevgilim, önümüz temmuz önümüz ağustos nasıl olsa...